Välkommen till höstterminen 2022!

Den 29 augusti startar höstterminen 2022 och vi hälsar alla studenter välkomna till ett nytt läsår! Studentservice vägledare kommer finnas i Ångströmlaboratoriets eventyta under terminens första dagar för att hälsa studenterna välkomna. Kom gärna förbi och säg hej!

Måndagen 29 augusti kommer Studentservice vägledare befinna sig ute i eventytan på Ångströmlaboratoriet mellan kl.10.00-15.00 för att hälsa studenterna välkomna till ett nytt läsår.

Under tisdagen 30 augusti träffas vägledarna i eventytan kl. 10.00-15.00 tillsammans med Universitetskyrkan och Studenthälsan under delar av tiden.

Passa på att komma förbi, ställa frågor och lära dig mer om vart du kan hitta viktig information om dina studier.

Hitta till eventytan här.