Webbinarium om Erasmuspraktik utanför EU

Överväger du att samla in data eller göra en praktik utomlands utanför EU? Erasmusstipendiet för praktik gör det möjligt för studenter att genomföra en praktik eller samla in data för en uppsats eller ett examensprojekt hos ett företag, en organisation eller ett universitet utanför Europa.

Detta webbseminarium fokuserar endast på Erasmuspraktik utanför EU.

Under webbinariet kommer vi att inleda med en presentation och sedan ha en stund för frågor i slutet.

Missa inte detta – registrera dig för att delta i webbinariet!

Webbinariet följs av en Zoom drop-in mellan 13:00–14:00. Under Zoom drop-in kommer du att anslutas till en tillgänglig internationell handläggare som du kan ställa dina frågor till. Observera att det är olika länkar till webbinariet och drop-in.

Detta webbinarium arrangeras av enheten för internationell mobilitet. Webbinariet kommer att hållas på engelska.

Är du intresserad av att veta mer om Erasmuspraktik inom EU? I så fall erbjuder vi följande webbinarier: