Webbinarium om Erasmuspraktik inom EU

Överväger du att samla in data eller göra en praktik utomlands i ett EU-land?Erasmusstipendiet för praktik gör det möjligt för studenter att genomföra en praktik eller samla in data för en uppsats eller ett examensprojekt hos ett företag, en organisation eller ett universitet i Europa.

Under webbinariet kommer vi att inleda med en presentation och sedan ha en stund för frågor i slutet.

Missa inte detta – registrera dig för att delta i webbinariet!

Webbinariet följs av en Zoom drop-in mellan 13:00–14:00. Under Zoom drop-in kommer du att anslutas till en tillgänglig internationell handläggare som du kan ställa dina frågor till. Observera att det är olika länkar till webbinariet och drop-in.

Detta webbinarium arrangeras av enheten för internationell mobilitet. Webbinariet kommer att hållas på engelska.

Är du intresserad av att veta mer om Erasmuspraktik utanför EU? I så fall erbjuder vi följande webbinarier: